.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوخت‌گیری خودروها با کارت شخصی
دارندگان خودرو‌ در مازندران از کارت‌های سوخت شخصی برای سوختگیری در جایگاه‌ها استفاده کنند.
سوخت‌گیری خودروها با کارت شخصی

به گزارش شمال نیوز ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: برحسب جز ۵ بند الف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ قرار شد که عموم دارندگان کارت‌های سوخت از کارت‌های شخصی خود برای سوختگیری در جایگاه‌ها استفاده کنند.

او افزود: دارندگان همه خودرو‌های شخصی ابتدا باید از کارت خودشان و سهمیه ۶۰ لیتری یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومانی استفاده کنند و بلافاصله پس از اتمام این سهمیه، ۱۵۰ لیتر دیگر در کارت‌ها بصورت آزاد با قیمت ۳ هزار تومان شارژ می‌شود.

او گفت: برای خودرو‌های عمومی هم علاوه بر آن ۴۰۰ لیتری که نرخ اول دارند، ۶۵۰ لیتر با قیمت ۳ هزار تومان و خودرو‌های دو گانه سوز ۵۰۰ لیتر و خودرو‌های دولتی و تاکسی‌های شهری هم ۵۵۰ لیتر تعبیه شده است که با پایان سهمیه یارانه‌ای اول می‌توانند از آن استفاده کنند.

رجب پور افزود: شهروندانی هم که به هر دلیلی یا کارت خودروی تازه خریده شده به دستشان نرسیده یا کارت خود را گم کرده اند در جایگاه عرضه سوخت به ازای هر سکو یک کارت سوخت در نظر گرفته شده است و می‌توانند از کارت عمومی جایگاه استفاده کنند.

او توصیه کرد: رانندگان حتما از کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها استفاده کنند تا صف‌های طولانی ایجاد نشود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری همچنین افزود: رانندگانی که ۶۰ لیتر سهمیه اول و ۱۵۰ لیتر سهمیه دوم را تمام کردند هم می‌توانند از کارت عمومی جایگاه استفاده کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.